2018. április 22., vasárnap

A sárvári Arborétum - egy rejtett szépség

Egy rövidke időre vendég lehettem Sárváron. A kirándulás egyik része a sárvári Arborétum volt, amelyet "amolyan rövidke, nagyon kicsire számítson" bevezetővel 'ajánlottak, mivel csak "útikönyvből" néztük ki, és tényleg fogalmunk sem volt, hogy mire számítsunk. Nem is volt időnk nézelődni előtte. Az Arborétum viszont csodálatos...Igen, nem nagy, de másfél, két órát gond nélkül el lehet tölteni ott. Nem nagyon volt olyan lépés, ahol ne tárult volna fel egy szép kép előttünk. Sokat fényképeztem; sajnos csak telefonnal, mert a fényképezőt nem töröltük. (Ah, amatőrök!)
Később utána néztem az Arborétumnak, és ezt találtam:
http://www.sarvarvaros.hu/sarvari_arboretum

Szeretem az Arborétumokat. Igyekszem sokat felfedezni, és azokat összegyűjteni itt.

Nézegessétek, és ha utatok visz Sárvárra, feltétlenül menjetek be.
















Itt egy bambuszliget ad izgalmas hátteret egy játszótérnek.


















💜💚💜💚💜💚

3 megjegyzés:

mancoka kertje írta...

Olyan jó volt újra sétálni veled az ismerős helyeken! Mi 5 évvel ezelőtt voltunk (Hogy elszaladt az idő!) május végén, mikor a rhododendronok virágoztak. Csodaszép volt akkor is! A blogomba tettem is néhány képet akkor róla. A bejáratnál lehetett akkor növényeket is vásárolni. Jó lenne még oda visszatérni!

Holdgyöngy írta...

A szomszéd üdülőhelyen volt apám nyaralója, onnan sokszor átjöttünk ide kirándulni. Nekem is kedves helyem, jó volt nézni a fotóidat.

Gitta írta...

De jó hogy kedves emlékeket idézett fel! Nagyon örülök!