2018. január 9., kedd

Konyha, asztalom

Nagyon örülök, hogy egyszerű, kicsi apróságokkal szebbé tudom tenni a környezetünket. Törekszem erre hétköznap is; amikor kevesebb idő adódik, mikor úgy marad az ágy is, cipők várnak a tisztításra és stb....mégis, szebb így a nap!




A szobában fehér, a konyhában piros, mivel itt a piros maradt itt, még egy kicsit...









Ezt a kis füzetet egy kiégés elleni tréningen fűztem, vagy kötöttem (?) ahol különböző régi technikákat tanultunk... 


Sokáig nem írtam bele semmit. Aztán amikor megszületett a gyermekem, úgy éreztem itt az idő. Tele írtam szoptatási eredményekkel, tapasztalatokkal...de még így is maradt benne hely.

Azóta is írok bele. Jó sok lapja van.



Szavakat, hogy ebben az évben mit szeretnék.
 Kertet. Megint.

Nincsenek megjegyzések: