2017. december 23., szombat

Fenyőerdő karácsonyra

Néhány éve készítünk itthon "alternatív karácsonyfát", persze csak játékból! Fából, papírból, idén fonalból, és más anyagokból gyártottuk. Kis papírtölcsért formáztam, azt betekertem zöld fonallal. Egyszerű csengettyűs, illetve cukordíszekből álló díszítést kaptak, fahéj törzset ragasztottam alá, amit egy maradék kartonlapból méretre -kör alakúra -vágtam, és beillesztettem a tölcsér, vagy inkább kúp alá. Az egészet egy faszeletre ragasztottam ragasztópisztollyal.
Végül mellé tettünk egy házikós mécsest, néhány tobozt, ebből lett egy kis "erdő".

Bár igaz, hogy november óta készülődök, és ha szétnézek, mondhatom, hogy elégedett vagyok, mégis adódhat csip-csup nehézség, ami óriásinak tűnhet. Kialvatlan, az izgalomtól koránkelő gyermek, utolsó morzsák felcsipegetése, stb...
Ezért jó dolog az alkotás, egy-két simogató mozdulat, a meleg cserépkályha lehelete.
Köszönet és hála, hogy ezt átélhetem, átélhetjük.

Este későn aludtam el. Egy gondolatból homlokmozi lett: annyira erősen emlékeztem arra, hogy otthon, régen milyen volt lakni, milyen volt a karácsonyunk, majdnem mindig kettesben anyuval. Nehéz volt. Jó volt. Értékes volt.

Kívánok nektek is értékes perceket, napokat, perceket, amelyeket minden idejében értékelni tudtok.
A jelenben, és a múltban is. Kívánok szép ünnepet, kellemes karácsonyt, hagyományt és rítusokat, amelyekre mindig emlékezni fogtok!

Szeretettel: Gitta








Nincsenek megjegyzések: