2014. szeptember 22., hétfő

Cserépdísz és léckapu

Egy régi léckapu maradékát használtam fel alapnak arra, hogy a ketté repedt cserepeknek végre legyen helyük.
A léckapu színe is tetszett, ezért nem festem le. Maga a festés több mint 20 éves, a kapu pedig 40 év körüli. Egy darabka a gyermekkoromból:-)
A szétrepedt, szétfagyott virágcserepeket sem dobtam el, mert mint "félcserép" láttam, hogy még haszálható díszt lehet belőle készíteni. Ami szabályosabban törött, azt vagy lefestettem, vagy ezen a kapun végezte.
A cserépbe pici fúrófejjel pici lyukat fúrtunk, majd vékony dróttal felkötöttem a lécekhez. Belülre befőttesüveget tettem, abba vizet téve virágot, vagy mást tárolhatok.
 
***
 

 
***
Itt látod a pici lyukat.


 
***
 
Éppen keresetlen egyszerűsége ragadott meg.

 

 

2 megjegyzés:

Roza írta...

Nagyon kreatív voltál ezzel a léckerítéssel!:) Mindamellett nekem nagyon tetszik... Már azon eszelek, a miénk hol lehet?:))

Gitta írta...

Köszönöm, és örülök, hogy tetszik. Remélem megtalálod a "TIÉDET" :-)