2014. szeptember 14., vasárnap

Borúra derű

A múlt héten még korainak éreztem, hogy az ősz -utánozhatatlan -hangulatát megpróbáljam ide varázsolni...De a hétvégén már nem halogattam tovább. Elő a tökökkel, narancssárga -zöld- barna színekkel!
Pillantsatok bele, hogy szinte forintokból is lehet díszíteni. Annyi csábító dísz van, sokat meg is vennék. De talán nem vagyok egyedül azzal, hogy féket kell tegyek a vásárlói hormonokra:-)

***
 

 
Éppen ezért 100 ft-ért vettem öt dísztököt, mert nekünk sosem sikerül igazán...

 
A kockás szívet kaptam. Turiban vettem egy kockás inget, és abból varrta anyukám...


 
Az a fura zöld egy paprika:-) Mint egy pici tök.
 
***

 
Ősszel nagyon hangulatossá teszi a teraszt ez a régi kitűnő állapotban levő ágyterítő, amit örököltem. Csak ilyenkor veszem elő. Vigyázok rá.

 
 ***
A teraszon levő konyhai eszközeink közé felkerült egy paprikafüzér a kertünkből.

 
***
 
A kis sárga madarat tegnap kaptuk a legjobb barátnőmtől:-)



 
A kupacban néhány fahasáb mindössze a "dísz".
 
***
A tyúkos táblát a JYSK-ben találtam, ha jól emlékszem 350 forint volt. Mindkét oldalára lehet írni.



 
Kell ennél több:-)

Nincsenek megjegyzések: