2013. február 15., péntek

Polcok

Régi polcokat szereltünk fel, amolyan szeretetajándék- féle polcok ezek. Már régóta használaton kívül vannak. És egyszer csak előkerültek! Gyorsan végig gondoltam, hová is tehetném őket?
Aztán lett helyük. Egyenlőre csak egy alapos fürdetést kaptak, majd nyáron esetleg új festést is....
Ezek amolyan "nagyi polcai", tudjátok, a "nagyi kredencei" stb...bejegyzésekben ezer számra vannak ezek a régi, talán tárgyi értékkel kevésbé bíró, de érzelmi alapon, és hangulatkeltés végett sokra tartott paraszti, falusi házakból származó "tömegtermékek".

No, ezek is ebből valók!:-)

Most látom, hogy a terítő erősen takarja a céltárgyat:)

Na azért itt jól látszik Ez elég nagy. Megmenteni érdemes falusi használati tárgy!

Új helye ennek a kedves ajándék angyalomnak!

A szélére lehet tenni horgolt terítőt, mint látható, ezen is volt; a rajzszeg nyomai...Én is próbálgattam rá, de mivel több kis dolgot tettem rá, így szerintem nem mutatott igazán szépen. Talán ha egy virág, vagy egy tárgy lenne, akkor jobban kiemelkedne.

Szóval, érdemes kutakodni még mindig! És újra, és újra...rábukkanhatunk valami megmenteni érdemesre!

Utóirat: a hóvirágok csodásan virágoznak. A 15-20cm-es hó meg se' kottyant nekik!

Nincsenek megjegyzések: